Eryaman Bildirici Market 3. Etap Şubesi
Eryaman Bildirici Market 3. Etap Şubesi Hakkında
KALİTELİ ÜRÜN, İNSANA DEĞER, ÇAĞDAS MARKETÇİLİK.
ANKARA 'DA BİR MARKA ”bildirici”
Misyonumuz:
Müşterilerimize en kaliteli ürünleri en ucuz fiyata sunabilmektir.Vizyonumuz:
Hijyenik koşullarda gıda güvenliğine uygun satış alanları oluşturabilmek ve çevresine duyarlı, bulunduğu bölge ve şehrin ekonomisine artı bir katma değer yaratabilen bir marka olmaktır.Türkiye gerçekleri içerisinde, Türk insanına yakışır Mağaza koşulları belirlemeye çalışan Bildirici'de İnsana saygı, Sevgi ilk planda gelmektedir.Bildirici Süpermarket bugün 12.500 m2’ lik market satış alanına sahip,500 m2 ile 1.200 m2 arasında değişen büyüklüklerde 20 adet mağazasıyla, 65 kasa ve 400 personeliyle Sincan,Etimesgut,Eryaman,Batıkent, Ostim, Demetevler, Cebeci,Mamak,Demirlibahçe,Toki Turkuaz Vadisi,Balgat ve Çayyolu bölgeleri olmak üzere geniş bir yelpazade kaliteli ve modern marketçilik anlayışıyla Ankara tüketicisine hizmet vermektedir.
Tüm bu özellikleriyle çağdaş ve büyüyen bir marka.
1936 yılından buyana gıda sektörünün içinde olan Bildirici Şanlı Urfa/ Siverek’ten' sonra Ankarada 1980 yılında Perakende sektörüne girmiş ve 1988 yılında da Toptan gıda ile Gıda sektörü içinde var olmaya devam etmiştir, 1993 yılında profesyonel anlamda Perakendeciliğe geçen bildirici her geçen gün dev adımlarla daha da büyümektedir.
Farkımız;
Ankara’da bugün 35’e yakın yerel market zinciri ve birçok ulusal ve uluslararası market zincirleri ve hipermarketler bulunmaktadır. Bu marketlerle aramızdaki farklar ise detaylarda gizlidir. Müşteri sadakatini ve memnuniyetini artıran ve uzun yıllardır bu detaylar ile vermiş olduğumuz hizmetler sayesinde Bildirici Ankara perakendesinin bugün çok güçlü bir markası haline gelmiştir.
Yine, mağazalarımızda müşterilerimizle kurduğumuz güzel bir ilişkimiz vardır ve bu güzel ilişki bildiricinin rakipleriyle arasındaki en önemli farkıdır. Bu konuyu biraz açacak olursak; enflasyonun düşmesi dolayısıyla marketler arasındaki fiyat farklarının minimuma inmesi ile insanların bir marketi tercih etme gerekçelerinin başında hizmet, kalite,hesaplı fiyat, mağazanın yakınlığı ve kolay ulaşılabilirliği gelmektedir. Diğer önemli bir neden ise büyük Hipermarket ve Mağazalarda gerek reyondaki hizmetliler gerekse yöneticiler tarafından Müşterilerin kalabalık gruplar içerisinde fark edilmesi çok zordur. Ancak biz insanların fark edilme dürtülerinin çok önemli bir husus olduğunun farkındayız. Sonuçta Müşteride her yerde ve her ortamda fark edilmek isteyecektir.Nasıl mı? Mesela bizim Mağazalarımızda birkaç defa alış verişe gelmiş müşteriler gerek kasiyerler gerek Mağaza Müdürü, Şarküteri Ustası, Kasap Ustası ve tezgahtarlar tarafından mutlaka tanınacaktır. Bu fark edilmektir. Bunun Müşteriye getirdiği fayda ise özel isteklerini, ürün veya hizmetlerle ilgili şikayetlerini anında görevli ve çalışan personellerle paylaşabilmeleridir. Yani manavdan misafirim var bana iyisinden bir kilo elma seç, kasaptan'da misafirim var iyi bir çig köftelik et verir misin gibi insani ilişkileri kullanarak diyaloglar kurulabilmektedir. İşte biz müşterilerimizle olan ilişkilerimizi bu çerçevede sürdürüyoruz. En önemlisi de müşterilerimizi her zaman dinleyen ve hızlı çözümler üreten dinamik bir yapımızın olmasıdır.
Hijyene çok önem veriyoruz. Tüm mağazalarımızda gıdaların üretilmesi ve tüketilmesi ile ilgili kanuna uygun üretim izin belgesi olan ürünler satın alınmakta, kanunların belirlediği koşullarda satılmaktadır.
Tüm reyonlarımızda, manav, kasap, şarküteri ve tavuk ürünleriyle ilgili gelişmiş soğuk zincir sistemi bulunmaktadır. Bu sayede müşterilerimize en taze ürünleri sunabilmekteyiz.
Bildirici Süpermarket bir çok rakiplerinden farklı olarak, şirket bünyesinde; “et-tavuk parçalama ve paketleme üretim tesisleri, pasta-tatlı üretim tesisleri ve ekmek üretim tesisleri” mevcut olup, bu tesislerde veteriner hekimler ve gıda mühendisleri gözetiminde profesyonel anlamda tescilli ve markalı ürünlerin üretimini yapmakta ve ürettiği ürünleri mağazalarında müşterilerinin beğenisine sunmaktadır.
Biz rekabetçiyiz en önemli özelliklerimizden biride budur. Bazen başlattığımız fiyat indirimleri ve kampanyalar tüm Ankara'yı etkileyebilmektedir. Yani diğer Marketleri de indirime teşvik ediyoruz. Bu rekabetçi yapımızı çok daha büyük boyutlara taşımak için ciddi altyapı ve teknolojik yatırımlarımız da devam etmektedir.
Tüm bu kalite, hizmet ve organizasyonlarımız ;
10.000m2‘ si açık, 5.000m2‘ si kapalı ve 500 m2’si idari bina olmak üzere toplam 15.500 m2 ‘lik alanda kurulu modern lojistik, depolama ve genel müdürlük tesislerimizde yapılmaktadır.
Hijyenik koşullarda gıda güvenliğine uygun satış alanları oluşturabilmek ve çevresine duyarlı, bulunduğu bölge ve şehrin ekonomisine artı bir katma değer yaratabilen bir marka olmaktır.Türkiye gerçekleri içerisinde, Türk insanına yakışır Mağaza koşulları belirlemeye çalışan Bildirici'de İnsana saygı, Sevgi ilk planda gelmektedir.
Bildirici Süpermarket bugün 12.500 m2’ lik market satış alanına sahip,500 m2 ile 1.200 m2 arasında değişen büyüklüklerde 20 adet mağazasıyla, 65 kasa ve 400 personeliyle Sincan,Etimesgut,Eryaman,Batıkent, Ostim, Demetevler, Cebeci,Mamak,Demirlibahçe,Toki Turkuaz Vadisi,Balgat ve Çayyolu bölgeleri olmak üzere geniş bir yelpazade kaliteli ve modern marketçilik anlayışıyla Ankara tüketicisine hizmet vermektedir.
Tüm bu özellikleriyle çağdaş ve büyüyen bir marka.
1936 yılından buyana gıda sektörünün içinde olan Bildirici Şanlı Urfa/ Siverek’ten' sonra Ankarada 1980 yılında Perakende sektörüne girmiş ve 1988 yılında da Toptan gıda ile Gıda sektörü içinde var olmaya devam etmiştir, 1993 yılında profesyonel anlamda Perakendeciliğe geçen bildirici her geçen gün dev adımlarla daha da büyümektedir.