Eryaman Makro Market Galaxy AVM
Eryaman Makro Market Galaxy AVM Hakkında
MAKRO MARKET A.Ş.
Makro Market ulusal bir perakende markası olarak, organize ve modern bir anlayışla, üretici ve müşterilere kaliteli hizmet vermek için 1991 yılında, Songör ailesi tarafından kuruldu. Zaman içinde gelişime açık, yenilikçi yaklaşımıyla nitelikli insan, yeni teknoloji, yönetim stratejileri ve planlı büyük hedefleri ile büyüdü. Makro, ulusal bir marka kimliği ile, ülkemizin tarım ve sanayi üretim planlamasında, müşteri taleplerini olgunlaştırmak adına bilirkişi rolünü 22 yıldır üstlenmiş modern bir perakende markası haline geldi.
Organize perakendenin gelişmesi, kayıtlı ve kurallı çalışması için Makro Market hep öncü oldu. Aynı zamanda kurucusu Şeref Songör, Türkiye Perakendeciler Federasyonu’nu da kurarak ülkemiz perakendeciliğinin güçlü ve etkin bir şekilde yapılanması çalışmalarında bulundu. Böylece sektörde toplam kalitenin gelişmesine de katkı sağladı.
Merkezi Ankara’da bulunan Makro, bir aile şirketi olup 6 ortaklı bir yapıdan oluşmaktadır. %100 Türk sermayesiyle, bugün 6 ayrı Bölge Müdürlüğü’ne bağlı 13 ilde, 171 mağazaya sahip olan Makro Market, 165.329 metrekare müşteri alanıyla hizmet veriyor. Yılda 70 milyonun üzerinde müşteriye satış hizmeti veren Makro Market, tek başına Fortune Türkiye’nin en büyük 500 şirket araştırmasında istihdamda 42. sırada; ciro sıralamasında 101.sırada, perakende sektöründe ise 6.sırada yer alıyor.
Makro Market, kurulduğu ilk günden itibaren örnek sosyal sorumluluk çalışmaları gerçekleştirmektedir. Eğitime ve öğrencilere verilen destekler, çevre duyarlılığı, sağlıklı yaşam ve ülke sporunun gelişmesi için yapılan katkılar, kurumsal sosyal sorumluluğa örnek teşkil etmektedir. Makro Market, hizmet verdiği bölgelerde tespit edilen toplumsal ihtiyaçlar doğrultusunda kurguladığı sosyal sorumluluk projelerini sonuçlanana kadar takip etmektedir. Müşteri memnuniyetine odaklanan Makro Market, belirlediği sosyal sorumluluk çalışmaları ile beraber tüm projelerinde yenilikçilik, verimlilik, liderlik, duyarlılık ve güvenilirlik ilkelerine son derece önem vererek marka algısını yönetmektedir.