Eryaman Rehberi

Eryaman Özel ASG Tıp Merkezi


Eryaman Özel ASG Tıp Merkezi Hakkında

Vizyon, Misyon ve Hedefleri
Geçmişten gelen deneyimiyle 2007 yılında Özel Eryaman ASG Tıp Merkezi olarak hizmet vermeye başlayan Ankara Sağlık Grubu güveni, saygınlığı ve hasta memnuniyetini temel ilke edinmiş, çalışanları ile bütünleşmiş, kurumsal kimliği ile de öne çıkan bir kuruluştur.
Vizyon ve misyonu ile geleceğe güvenle bakan ve her geçen gün kalite çizgisini yükselten Ankara Sağlık Grubu ilerleyen yıllarda da hizmet sunmaya ülkemizin her bir köşesinde devam edecektir.

Sayılarla ASG Tıp Merkezi

Ankara Sağlık Grubu olarak 2008 yılı Ocak ayında faaliyete geçen Tıp Merkezimizin 5.yılını dolduracağı şu günlerde, bizlere gösterdiğiniz güven ve destekle, hedefleri doğrultusunda ilerlemenin verdiği haklı gururu yaşıyoruz. Hizmet vermeye basladığımız ilk günden bu zamana kadar sürekli artış gösteren hasta sayımız 1.yılımızda 60 bini geçmiştir. Poliklinik muayenelerimizdeki artışa paralel olarak Laboratuvar, Radyoloji, İleri Radyolojik Görüntüleme(Tomografi, MR vs.) tetkiklerinde de bize duyduğunuz güven çok açık bir şekilde görülmektedir.
Çeşitli semtlerden gelen hastalarımızın ve özellikle bölge halkının esirgemediği bu güven ve desteğin üzerimizdeki sorumluluk bilincini artırdığını ve siz hastalarımıza hizmet vermek için deneyimli kadrolarımızla daha fazla gayret göstereceğimizi, memnuniyet oranının yüzde yüze yakın olan çizgisini koruyup daha da yükselteceğimizi kurumumuzun en başta gelen amacı olarak ifade edebiliriz.
Bizlere bu güven ve desteğini esirgemeyen tüm hastalarımıza teşekkürlerimizi sunar, sağlık dolu günler dileriz...

Hasta hakları yönetmeliği

Bir sağlık kuruluşuna, sağlık hizmeti almak için başvuran HERKESİN
Hizmetten genel olarak faydalanma

adalet ve hakkaniyet ilkeleri çerçevesinde sağlıklı yaşamanın teşvik edilmesine yönelik faaliyetler ve koruyucu sağlık hizmetlerinden faydalanmaya,
Eşitlik içinde hizmete ulaşma
Irk, dil, din ve mezhep, cinsiyet, siyasi düşünce, felsefi inanç, ekonomik ve sosyal durumları dikkate alınmadan hizmet almaya,
Bilgilendirme
Her türlü hizmet ve imkanın neler olduğunu öğrenmeye,
Kuruluşu seçme ve değiştirme
Sağlık kuruluşunu seçme ve değiştirmeye ve seçtiği sağlık kuruluşunda verilen sağlık hizmetlerinden faydalanmaya,
Personeli tanıma, seçme ve değiştirme
Sağlık hizmeti verecek ve vermekte olan doktorların ve diğer personelin kimliklerini, görev ve ünvanlarını öğrenmeye, seçme ve değiştirmeye,
Bilgi isteme
Sağlık durumu ile ilgili her türlü bilgiyi sözlü veya yazılı olarak istemeye,
Mahremiyet
Gizliliğe uygun olan bir ortamda her türlü sağlık hizmetini almaya,
Rıza ve izin
Tıbbi müdahalelerde rızasının alınmasına ve rıza çerçevesinde hizmetten faydalanmaya,
Reddetme ve durdurma
Tedaviyi reddetmeye veya durdurulmasını istemeye,
Güvenlik
Sağlık hizmetini güvenli bir ortamda almaya,
Dini vecibelerini yerine getirebilme
Kuruluşun imkanları ölçüsünde ve idarece alınan tedbirler çerçevesinde, dini vecibelerini yerine getirmeye,
Saygınlık görme
Saygı ve özen görerek, güleryüzlü, nazik ve şefkatli bir sağlık hizmeti almaya,
Rahatlık
Her türlü hijyenik şartın sağlandığını, gürültülü ve rahatsız edici bütün etkenlerden arındırılmış bir ortamda sağlık hizmeti almaya,
Ziyaret
Kurum ve kuruluşlarca belirlenen usül ve esaslara uygun olarak ziyaretçi kabul etmeye,
Refakatçi bulundurma
Mevzuatın, sağlık kurum ve kuruluşlarının imkanları ölçüsünde ve doktorun uygun görmesi durumunda refakatçi bulundurmayı istemeye,
Başvuru, şikayet ve dava hakkı
Hakların ihlali halinde, mevzuat çerçevesinde her türlü başvuru, şikayet ve dava hakkını kullanmaya,
Sürekli hizmet
Gerektiği sürece sağlık hizmetlerinden yararlanmaya, HAKKI VARDIR

Hasta Sorumlulukları
Genel Sorumluluklar

1.1. Kişiler kendi sağlığına dikkat etmek için elinden geleni yapmalı ve sağlıklı bir yaşam için verilen tavsiyelere uymalıdır.
1.2. Kişi uygunsa kan verebilir ya da organ bağışında bulunabilir.
1.3. Basit durumlarda kişiler kendi bakımlarını yapmalıdır.

Sosyal Güvenlik Durumu
2.1.Hasta; sağlık, sosyal güvenlik ve kişisel bilgilerindeki değişiklikleri zamanında bildirmek durumundadır.

Sağlık Çalışanlarını Bilgilendirme
3.1.Hasta; yakınmalarını, daha önce geçirdiği hastalıkları, yatarak herhangi bir tedavi görüp görmediğini, eğer varsa halen kullandığı ilaçları ve tüm sağlığıyla ilgili bilgileri tam, eksiksiz vermelidir.

Hastane Kurallarına Uyma
4.1. Hasta; başvurduğu sağlık kuruluşunun kural ve uygulamalarına uymalıdır.
4.1.Hasta sağlık Bakanlığı ve diğer sosyal güvenlik kurumlarınca belirlenen sevk zincirine uymalıdır .
4.2.Hastanın; tedavi, bakım ve rehabilitasyon sürecince sağlık çalışanları ile işbirliği içinde olması beklenir.
4.3.Hasta; randevulu hizmet veren bir sağlık tesisinden yararlanıyorsa randevunun tarih ve saatine uyması ve değişiklikleri ilgili yere bildirmesi gerekir.
4.4. Hasta; hastane personelinin, diğer hastaların ve ziyaretçilerin haklarına saygı göstermelidir.
4.5. Hasta; hastane malzemelerine verdiği zararları karşılamak zorundadır.

Tedavisi İle İlgili Önerilere Uyma
5.1.Hasta; tedavisi ve ilaçlarla ilgili tavsiyeleri dikkatle dinlemeli ve anlayamadığı yerleri sormalıdır.
5.2.Hastanın; tedavisiyle ilgili önerilere uyum sağlayamama durumu söz konusu ise bunu sağlık çalışanına bildirmesi gerekir.
5.3.Hasta sağlık bakım ve taburculuk sonrası bakım planını beklendiği gibi doğru anlayıp anlamadığını belirtmesi gerekir.
5.4.Hasta; uygulanacak tedaviyi reddetmesi veya önerilere uymamasından dolayı doğacak sonuçlardan kendisi sorumludur.



Satılık ve Kiralık Emlak Ekle
Bilgiler
Eryaman Özel ASG Tıp Merkezi
Telefon Telefon (312) 279 3030
Faks Faks(312) 282 6690
Posta Kodu Posta Kodu06793
Adres Kodu Adres: Eryaman Dil Devrimi Cd. 285. Sk. No : 4 / 10 Eryaman / ANKARA
Lokasyon Enlem39.9730
Lokasyon Boylam32.6236